Het Nederlands Tegelmuseum verwelkomt je graag! Samen zorgen we ervoor dat je museumbezoek veilig en aangenaam is.

Het Nederlands Tegelmuseum is geopend van dinsdag t/m zondag van 13.00 uur tot 17.00 uur.

Museum gesloten: maandag (m.u.v. feestdagen), op 25 december en 1 januari.

Contact

Heb je vragen? Stuur dan een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel tijdens openingsuren naar 0318 591 519.

In onze gezellige koffiekamer kun je genieten van een heerlijk kopje koffie, thee of frisdrank. De koffiekamer is ruim genoeg voor gezelschappen tot ongeveer 20 personen.

Prijzen

• Koffie of thee: € 2,50
  • Tweede kopje koffie of thee (alleen voor groepen vanaf 15 pers.): € 2,00
  • (Sinaas)appelsap: € 2,00
  • Frisdrank: v.a. € 2,00

Op bestelling (minimaal 2 dagen van te voren bestellen):

• Plak cake: € 1,50
  • Appelgebak: € 3,00
  • Appelgebak met slagroom: € 3,50
  • Gesorteerd gebak: € 3,50
  • Suikervrij gebak: € 3,50
  • Petit four: € 2,00

Met speciale wensen kan rekening worden gehouden.

Wil je met een groep de koffiekamer reserveren? Stuur een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

• Voor belangstellenden vertonen wij in onze filmzaal een korte documentaire die door MuseumTV is gemaakt.
  • Op aanvraag is voor grotere gezelschappen een rondleiding mogelijk.
  • Het museum heeft een koffiekamer die ruim genoeg is voor gezelschappen tot ongeveer 50 personen.
  • Voor iedereen is het mogelijk om een eigen tegel te beschilderen.
  • In de museumwinkel zijn tegelboeken, tegels en aanverwante artikelen te koop, voor de tegelliefhebber, als cadeau of als souvenir. Winkelartikelen kunnen eventueel ook met rekening per post aan geïnteresseerden worden toegezonden.
  • Het museum is geheel toegankelijk voor rolstoelgebruikers en beschikt over een invalidentoilet.

Hebt u andere wensen of wilt u meer weten over de mogelijkheden die het museum te bieden heeft, belt u dan het Nederlands Tegelmuseum: +31 (0)318 591 519