Wie komt helpen?

Het Nederlands Tegelmuseum te Otterlo zoekt nieuwe vrijwilligers. Het museum is de gehele week van 13.00 -17.00 uur geopend (m.u.v. maandag). Naast de vaste presentaties met antieke tegels en grote tegeltableaus heeft het museum ook steeds wisselende exposities over allerlei onderwerpen.

Het museum verheugt zich in een toenemende belangstelling. Het gaat om vrijwilligers die bezoekers bij de balie of de kassa kunnen opvangen en een korte uitleg over de zaalindeling kunnen geven. Of als dat gewenst wordt, even koffie willen schenken. Het komt neer op één of meer dagdelen per week. Ook vrijwilligers die een rondleiding willen geven zijn van harte welkom. Alles helpt en er wordt altijd samen gewerkt!

Mocht u hiervoor belangstelling hebben, dan wordt u vriendelijk verzocht telefonisch of via de mail contact op te nemen met Eric Mackay, directeur van het Nederlands Tegelmuseum:

Telefoon: 06 23 90 83 38
Website: www.nederlandstegelmuseum.nl

Maar u kunt natuurlijk ook even langs komen. Uw belangstelling zal zeer op prijs worden gesteld!